Atenció al client del petit comerç en llengua estrangera, Anglès 33.2

Les inscripcions encara no estan disponibles

Data d'inici

Data finalització

Data d'inici inscripcions

Data de finalització inscripcions

Referència

Sector

Tipologia

Tipus de públic

Hores totals

30

Horari

Preu

Subvencionat

Entitat

Consorci Formació Contínua de Catalunya - PIMEC

Les inscripcions encara no estan disponibles

Objectius

– Ser capaç d’atendre a un client en un establiment comercial utilitzant un idioma estranger (Anglès).

Objectiu específic:
– Satisfer les necessitats del client mitjançant l’aplicació de les tècniques de venda oportunes en el marc de l’estratègia predeterminada utilitzant una llengua estrangera per això la impartició del curs seran en la llengua escollida.

Metodologia

Programa

1. Tècniques de comunicació aplicades: el comunicador efectiu. Assertivitat, empatia, intel·ligència emocional.
2. Barreres i dificultats de la comunicació comercial
3. Com satisfer necessitats: orientació al client ( assessorament, argumentació, objeccions)
4. Tècniques de negociació i actituds facilitadores de la compra
5. Consolidació de la venda
6. Tancament de la venda

Inscriu-te al curs

"*" indicates required fields

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.