Atenció al client del petit comerç en llengua estrangera, Anglès 33.3
Les inscripcions encara no estan disponibles
Data d'inici
Data finalització
Data d'inici inscripcions
Data de finalització inscripcions
Referència
Sector
Tipologia
Tipus de públic
Hores totals
Horari
Preu
Subvencionat
Entitat
Les inscripcions encara no estan disponibles
Objectius
– Ser capaç d’atendre a un client en un establiment comercial utilitzant un idioma estranger (Anglès).
Objectiu específic:
– Satisfer les necessitats del client mitjançant l’aplicació de les tècniques de venda oportunes en el marc de l’estratègia predeterminada utilitzant una llengua estrangera per això la impartició del curs seran en la llengua escollida.
Metodologia
Programa
1. Tècniques de comunicació aplicades: el comunicador efectiu. Assertivitat, empatia, intel·ligència emocional.
2. Barreres i dificultats de la comunicació comercial
3. Com satisfer necessitats: orientació al client ( assessorament, argumentació, objeccions)
4. Tècniques de negociació i actituds facilitadores de la compra
5. Consolidació de la venda
6. Tancament de la venda
Inscriu-te al curs
"*" indicates required fields